Henna włosów | Indus Valley Czekoladowy | Moje doświadczenia

Witajcie! Jak zapewne wiecie, od dłuższego czasu na moim Instagramie dzielę się z Wami małymi urywkami z mojej przygody z hennowaniem włosów. Zaczęłam ją akurat z henną, która dopiero wkracza na polski rynek i nie jest tak popularna jak Khadi czy Orientana. Stąd też był to skok na głęboką wodę - pierwsze w życiu hennowanie (ba, nawet pierwsze farbowanie!) włosów i do tego produktem, o którym w internecie cisza. Moim celem od długiego czasu było wyrównanie koloru włosów, które rozjaśniają się od słońca. Zatem wybrałam hennę w kolorze czekoladowym - to odcień głębokiego brązu, w kolorze gorzkiej czekolady. Bez ciepłości, ale i bez nadmiernych chłodnych tonów. Taki w sam raz :) W opakowaniu znajdziemy hennę, rękawiczki, czepek i instrukcję wykonania, a w niej odpowiedzi na nurtujące pytania. Plus dla producenta za zachęcanie do wykonania próby na paśmie włosów. Sama też tak zrobiłam przed pierwszym pełnym hennowaniem. Unikniemy w ten sposób nieprzyjemnych niespodzianek ;)

Skin coaching - Twój plan pielęgnacji skóry

Witajcie!

Trend coachingu w każdej sferze życia jest na fali. Coach żywieniowy, życiowy czy treningowy. I choć każda z tych stref była przepełniona, to nie zabroniło to napływać nowym osobom do świata coachingu.

Moje zainteresowania popchnęły mnie w stronę beauty. I jak się okazało za granicą temat jest już dobrze znany. Jeśli ktoś potrzebuje wsparcia w codziennym odżywianiu, powinien również dbać o wygląd swojej skóry. 

Krem lanolinowy do bardzo suchej skóry

Skin Coach ma za zadanie zaplanować Twoją nową rutynę pielęgnacyjną, która będzie w 100% zgodna z potrzebami Twojej skóry. Ale plan nowych zakupów w drogerii to nie wszystko... Coaching to również wsparcie w dążeniu do celu - pięknej skóry oraz pomoc na każdym etapie tej drogi. Skin Coach to taka dobra przyjaciółka, która doskonale zna się na pielęgnacji, kosmetykach i kosmetologii.

Obecnie żyjemy w ciągłym biegu, gdzie czas na spa jest wewnętrzną walką pomiędzy "Powinnam o siebie zadbać" i "Nie mam czasu". Nie każdy z nas ma czas na poszukiwanie informacji w Internecie. Same czyste informacje nie dają nam też planu. To jedynie sugestie, co możemy zmienić lub jaki nowy kosmetyk wypróbować.

 Kwestią niepodważalną jest indywidualizm

Twoja skóra będzie brana pod uwagę indywidualnie, a nie schematycznie. Możesz mieć skórę mieszaną i wrażliwą jednocześnie. I jak tu poradzić sobie, gdy jej wymagania są przeciwne, ale każda jej partia wymaga pielęgnacji?

Olejek do oczyszczania i demakijażu

Pielęgnacja może być rozbudowana, ale też minimalistyczna, bo nie każdy ma czas na spędzanie godziny w łazience. Pielęgnacja ma być przede wszystkim skuteczna.

Budżet każdej osoby jest inny, podobnie jak preferencje. Drogo nie zawsze znaczy dobrze. Od Skin Coach'a powinnaś otrzymać warianty w każdej półce cenowej, a jakość i specyfika działania powinny być głównym kryterium wyboru. Jeśli nie lubisz którejś formy kosmetyku, to używanie jej na siłę nie będzie niczym przyjemny. Nie zapominajmy, że pielęgnacja wciąż powinna być przyjemnością :)


 Czy skin coaching ma sens?

Zdecydowanie tak dla osób, które napotykają na mur - nic nie działa, nie wiem co robię nie tak, a skóra wygląda źle.

Jest to wspaniała opcja dla osób, które po prostu nie mają czasu na szukanie informacji. Skin Coach posiada już ogromną wiedzę i przekaże Ci krok po kroku nowy plan. Poza tym Skin Coach dysponuje bagażem doświadczeń i własnych tricków urodowych.

Natural Skin Coach

Serum anty aging Q10 +C

To zdecydowanie moja działka. Od 8 lat tworzę własne kosmetyki pielęgnacyjne i do makijażu. Kosmetologia to moja pasja i temat, który nigdy się nie kończy. Sama poprawiłam stan swojej cery - z zanieczyszczonej zaskórnikami, do gładkiej, nawilżonej i po prostu zdrowej. Szerzyłam wiedzę o naturalnej pielęgnacji wszędzie, gdy ktokolwiek tylko słuchał. Blog i YouTube stały się moimi drzwiami do przekazywania informacji. Jednak nadal otrzymywałam pytania z prośbą o pomoc w jakimś konkretnych przypadku. 

Plan pielęgnacji skóry 

Zapraszam na strone Natural Skin Coach, gdzie otrzymacie Plan pielęgnacji, stworzycie indywidualny podkład mineralny oraz zapiszecie się na warsztaty z kosmetyków naturalnych.

Komentarze