9 marca 2014

Zakupy Zielony Klub.

Witajcie :)
Pokażę dziś moje zakupy w sklepie zielonyklub.pl i opowiem troszkę o sklepie.


Od lewej:
Olejek eteryczny grejpfrut różowy 10ml / 6,30zł
Kwas hialuronowy (mieszanka małych i dużych cząsteczek) 1g / 13,04zł
Olej z czerwonych malin 30ml / 14,06zł
Olej z zarodków pszenicy 250ml / 20,44zł
Alkohol cetylowy 100g / 6,52zł
Masło shea 100g / 9,91zł

Ceny są bardzo korzystne w porównaniu do zsk. Największa różnica cenowa dotyczy alkoholu cetylowego, o równą połowę taniej udało mi się kupić mój ulubiony olej z kiełków pszenicy oraz olej z pestek malin.

Ocena sklepu
Po złożeniu zamówienia otrzymałam jedynie mailowe potwierdzenie jego przyjęcia. Przelałam pieniądze w poniedziałek, a paczkę otrzymałam w piątek (czyli tak samo jak w zsk).
Każda rzecz była owinięta folią/woreczkiem foliowym, szklane butelki ponadto owinięte folią bąbelkową. Niektórym z Was może przeszkadzać opakowanie masła shea, jednak mnie nie.
Niestety kroplomierz w oleju z pestek malin zawodzi (na szczęście mam inny i go podmienię). Natomiast w olejku eterycznym działa jak należy :)
Zgodnie z opisem oleje są nierafinowane (mają charakterystyczny zapach, kolor).

EDIT: Sklep oszukuje klientów, o moim przypadku z olejem z kiełków pszenicy pisałam TUTAJ. Ponadto wiele osób skarży się w komentarzach na brak przesyłek i brak kontaktu ze sklepem!

14 komentarzy:

  1. No kroplomierze to nie jest rzecz, którą Zielony klub może się pochwalić:/. W ostatnich zakupach większość była niedrożna. Dodatkowo np wit E która jest gęsta również była w butelce szklanej z kroplomierzem:/. No to ja czekam na jakieś fajne receptury:]. Szczególnie ciekawi mnie ten olej z pestek malin bo z całej listy tylko go nie miałam:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że jesteś zagłębiona w temacie biochemicznym na maxa ;) Tyle olejów, no no! Jak tylko choroba mi odpuści, to biorę się za kręcenie :)

      Usuń
    2. Ku przestrodze: opinia o skandalicznym zachowaniu pracowników Zielony Klub

      W lutym 2017r. omyłkowo przelałam pieniądze za zamówienie na stare konto. Napisałam 4 @ oraz wysłałam list polecony z prośbę o zwrot błędnie wpłaconej kwoty 87,36zł.lub przeksięgowanie na zamówienie. Do chwili obecnej nie otrzymałam od Zielonego Klubu żadnej odpowiedzi na moje zgłoszenia ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
      Dodam, że wysłałam moje zgłoszenie również w w formie listu poleconego ale odmówili przyjęcia mojej przesyłki??????????????????? Oburzające zachowanie. Właśnie stracili Klienta. Przestrzegam wszystkich. pozdrawiam Lilianna Kowalska

      Usuń
  2. Kroplomierze często zawodzą. Buteleczki ze sklepu Natura dla piękna są chyba najmniej przyjazne, często traciłam cierpliwość po wykapaniu paru kropli. Za to lubię kroplomierze Calaya :)
    O tym sklepie słyszałam, jednak jeszcze nie miałam okazji go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony mogę polecić ZSK (wiadomo, buteleczki plastikowe, ale olejki eteryczne też mają niezawodne kroplomierze) oraz EcoSpa. Tam kroplomierze są najlepsze. Opłacało się trzymać buteleczki :)

      Usuń
  3. Też mam kłopot z tym sklepem. Nie odpowiadają na maile.
    Chyba zgłoszę sprawę na policję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielonyklub nie odpowiada na maile. Nie realizuje zamówień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam.Zielony klub nie jest godny polecenia.Minęły 2 tygodnie i nic!!!!na żadngo e-maila nie odpowiedzieli,gdybym widziała to zamówiłabym gdzie indziej.

      Usuń
    2. Dobrze, że o tym piszecie. Niech temat będzie ciągle odświeżany, to może jeszcze kogoś przed tym sklepem ostrzeżemy.

      Usuń
  5. Nie polecam zakupów w sklepie http://zielonyklub.pl/. Zamówiłam produkty w styczniu i do chwili obecnej nie przyszły. Na stronie nie ma numeru telefonu. Na wiadomości z sekcji kontakt nikt nie odpowiada. Zapłaciłam z góry za przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ktoś ma jakiś numer telefonu do tego sklepu http://zielonyklub.pl/. Nie ma możliwości kontaktu z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piersze zamówienie od "zielonyklub.pl" przyszlo bez problemow, drugie też, a trzecie? Kontakt urwany 2 miesiące temu - zaraz po zamówieniu. Zero odpowiedzi na wiadomości, na miale, nr telefonu z ich strony USUNIĘTY = ponad 200zł w plecy. Z innych opinii znalezionych w internecie widzę, że nie jestem pierwszy. Kwota na którą zostałem okradziony jest zbyt mała by policja się tym zainteresowała. Jedyne co możmy zrobić aby uchronić innych przed utratą pieniędzy to ostrzeganie przed zakupami w sklepie zielonyklub.pl. Prowadzi go spółka z o.o. Greenaction z siedzibą w Kielcach, ul. Wesoła 51, KRS 647739, numer NIP 6572926612, REGON 365884967.
    P.S. Gdy odzyskam pieniądze poinformuję Was, tym czasem złodzieje dalej prowadzą sklep i milczą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że trafiłam na te opinie, bo już chciałam złożyć zamówienie w tym sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam z tym sklepem problemów, zawsze szybka dostawa.a towar bez zarzutu. Jednak ja zawsze płacę przy odbiorze przesyłki, więc w razie braku dostawy nie stracę pieniędzy. Ale co do kontaktu z nimi, to rzeczywiście jest z tym problem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...