Zakupy Zielony Klub.

Witajcie :)
Pokażę dziś moje zakupy w sklepie zielonyklub.pl i opowiem troszkę o sklepie.


Od lewej:
Olejek eteryczny grejpfrut różowy 10ml / 6,30zł
Kwas hialuronowy (mieszanka małych i dużych cząsteczek) 1g / 13,04zł
Olej z czerwonych malin 30ml / 14,06zł
Olej z zarodków pszenicy 250ml / 20,44zł
Alkohol cetylowy 100g / 6,52zł
Masło shea 100g / 9,91zł

Ceny są bardzo korzystne w porównaniu do zsk. Największa różnica cenowa dotyczy alkoholu cetylowego, o równą połowę taniej udało mi się kupić mój ulubiony olej z kiełków pszenicy oraz olej z pestek malin.

Ocena sklepu
Po złożeniu zamówienia otrzymałam jedynie mailowe potwierdzenie jego przyjęcia. Przelałam pieniądze w poniedziałek, a paczkę otrzymałam w piątek (czyli tak samo jak w zsk).
Każda rzecz była owinięta folią/woreczkiem foliowym, szklane butelki ponadto owinięte folią bąbelkową. Niektórym z Was może przeszkadzać opakowanie masła shea, jednak mnie nie.
Niestety kroplomierz w oleju z pestek malin zawodzi (na szczęście mam inny i go podmienię). Natomiast w olejku eterycznym działa jak należy :)
Zgodnie z opisem oleje są nierafinowane (mają charakterystyczny zapach, kolor).

EDIT: Sklep oszukuje klientów, o moim przypadku z olejem z kiełków pszenicy pisałam TUTAJ. Ponadto wiele osób skarży się w komentarzach na brak przesyłek i brak kontaktu ze sklepem!

Komentarze

  1. No kroplomierze to nie jest rzecz, którą Zielony klub może się pochwalić:/. W ostatnich zakupach większość była niedrożna. Dodatkowo np wit E która jest gęsta również była w butelce szklanej z kroplomierzem:/. No to ja czekam na jakieś fajne receptury:]. Szczególnie ciekawi mnie ten olej z pestek malin bo z całej listy tylko go nie miałam:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że jesteś zagłębiona w temacie biochemicznym na maxa ;) Tyle olejów, no no! Jak tylko choroba mi odpuści, to biorę się za kręcenie :)

      Usuń
    2. Ku przestrodze: opinia o skandalicznym zachowaniu pracowników Zielony Klub

      W lutym 2017r. omyłkowo przelałam pieniądze za zamówienie na stare konto. Napisałam 4 @ oraz wysłałam list polecony z prośbę o zwrot błędnie wpłaconej kwoty 87,36zł.lub przeksięgowanie na zamówienie. Do chwili obecnej nie otrzymałam od Zielonego Klubu żadnej odpowiedzi na moje zgłoszenia ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
      Dodam, że wysłałam moje zgłoszenie również w w formie listu poleconego ale odmówili przyjęcia mojej przesyłki??????????????????? Oburzające zachowanie. Właśnie stracili Klienta. Przestrzegam wszystkich. pozdrawiam Lilianna Kowalska

      Usuń
  2. Kroplomierze często zawodzą. Buteleczki ze sklepu Natura dla piękna są chyba najmniej przyjazne, często traciłam cierpliwość po wykapaniu paru kropli. Za to lubię kroplomierze Calaya :)
    O tym sklepie słyszałam, jednak jeszcze nie miałam okazji go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony mogę polecić ZSK (wiadomo, buteleczki plastikowe, ale olejki eteryczne też mają niezawodne kroplomierze) oraz EcoSpa. Tam kroplomierze są najlepsze. Opłacało się trzymać buteleczki :)

      Usuń
  3. Też mam kłopot z tym sklepem. Nie odpowiadają na maile.
    Chyba zgłoszę sprawę na policję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielonyklub nie odpowiada na maile. Nie realizuje zamówień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam.Zielony klub nie jest godny polecenia.Minęły 2 tygodnie i nic!!!!na żadngo e-maila nie odpowiedzieli,gdybym widziała to zamówiłabym gdzie indziej.

      Usuń
    2. Dobrze, że o tym piszecie. Niech temat będzie ciągle odświeżany, to może jeszcze kogoś przed tym sklepem ostrzeżemy.

      Usuń
  5. Nie polecam zakupów w sklepie http://zielonyklub.pl/. Zamówiłam produkty w styczniu i do chwili obecnej nie przyszły. Na stronie nie ma numeru telefonu. Na wiadomości z sekcji kontakt nikt nie odpowiada. Zapłaciłam z góry za przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ktoś ma jakiś numer telefonu do tego sklepu http://zielonyklub.pl/. Nie ma możliwości kontaktu z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piersze zamówienie od "zielonyklub.pl" przyszlo bez problemow, drugie też, a trzecie? Kontakt urwany 2 miesiące temu - zaraz po zamówieniu. Zero odpowiedzi na wiadomości, na miale, nr telefonu z ich strony USUNIĘTY = ponad 200zł w plecy. Z innych opinii znalezionych w internecie widzę, że nie jestem pierwszy. Kwota na którą zostałem okradziony jest zbyt mała by policja się tym zainteresowała. Jedyne co możmy zrobić aby uchronić innych przed utratą pieniędzy to ostrzeganie przed zakupami w sklepie zielonyklub.pl. Prowadzi go spółka z o.o. Greenaction z siedzibą w Kielcach, ul. Wesoła 51, KRS 647739, numer NIP 6572926612, REGON 365884967.
    P.S. Gdy odzyskam pieniądze poinformuję Was, tym czasem złodzieje dalej prowadzą sklep i milczą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że trafiłam na te opinie, bo już chciałam złożyć zamówienie w tym sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam z tym sklepem problemów, zawsze szybka dostawa.a towar bez zarzutu. Jednak ja zawsze płacę przy odbiorze przesyłki, więc w razie braku dostawy nie stracę pieniędzy. Ale co do kontaktu z nimi, to rzeczywiście jest z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że dopiero teraz odczytałam. Dostałam towar po tygodniu, ale przetetminowany...Telefon ciągle zajęty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam
    Ja u nich zamawiałam kilka razy różne olejki, ale zazwyczaj za pobraniem.Robilam to nieświadoma tych wszystkich problemów. Ostatnio chciałam zareklamować jeden produkt i tak jak inne osoby nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Są na Facebooku ale ostatnie wpisy są z 2012 roku. Na żadne komentarze nie reagują. Dzwonić nie próbowałam, ale pewnie nie odbiorą. Bardzo dziwna sprawa, może ktoś z Kielc coś by wiedział. W każdym razie lepiej nie ryzykować a jeśli już to tylko przesyłka za pobraniem

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za powyższe ostrzeżenia, dzięki nim zrezygnowałam z zakupów u nich i chyba uniknęłam kłopotu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieswiadoma niczego zlozyłam zamowienie i zobaczymy...

      Usuń
    2. Tydzień temu złożyłam reklamację w sprawie pomyłki w dostawie. Odpowiedzi brak, jednak tego się spodziewałam, bo już wcześniej do nich pisałam i nic, zero kontaktu. Zamawiałam u nich często, bezproblemowo, ale teraz wiszą mi pieniądze, niewiele, bo kilkanaście złotych, ale to moje pieniądze, a oni mają to gdzieś. Zielony klub właśnie traci stałą klientkę. Bardzo dziwny ten sklep.

      Usuń
  13. Witam,
    czy Wy dostaliscie zwrot kasy? Bo ja nie! Ja rowniez zostalam 'okradziona' przez te firme juz dwa razy! Kolejny raz nie dostalam produktu i nie bylo zwrotu kasy - owszem ... male kwoty, co prawda, ale teraz widze, ze u nich jest to praktyka celowa i nieuczciwa. Pisalam do nich, prosilam, ostrzegalam, ze zglosze sprawe ... i zero reakcji. Kiedy pierwszy raz mialam z ta firma problem (innego typu) kilka lat temu, pisalam do firmy Gracefruit Ltd. (produkty ktore sprzedaja sa od nich) proszac o interwencje i to wtedy zadzialalo i szanowna Pani wlascicielka zrobila co miala robic. Pierwszy raz kiedy produkt zabraklo i mialo pozniej dojsc, nigdy nie wysylali go i ja po prostu o tym zapomnialam! Drugi raz to 3 miesiace temu ... do dzis nie ma produktu i zwrotu kasy nie ma. Tym razem, mysle, ze trzeba inaczej zadzialac. Skoro jest tyle niezadowolonych lub pokrzywdzonych klientow, lepiej byloby gdybysmy razem (lub osobno) zlozyli skarge do odpowiednich organow, zeby w koncu cos zmienic. Kupic produkty mozna gdzie indziej, ale mi sie bardzo podobaja produkty Gracefruit Ltd ale wysylka z UK strasznie duzo kosztuje a ja nie kupuje w hurtowych ilosciach. Juz dowiedzialam sie, ze w Czechach jest kolejny dystrybutor, ale jeszcze nie robilam zakupow u niego. Swoja droga, nie zaszkodzi pisac do Gracefruit proszac o interwencje . Moze jak wiele osob skarge napisze ZK lub firma Gracefruit w koncu zobaczy i zrozumie skale tego problemu!! Zrobmy cos razem kochani ... inaczej nic sie nie zmieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na dagmara.lakomy@gmail.com i złóżmy pozew zbiorowy... nie można odpuszczać takich oszustw...

      Usuń
    2. Czesc Dagmaro. Pisze w sprawie pozwu zbiorowego - sprawa wciaz aktualna?

      Usuń
  14. Kochani!!! Czekam na przesyłkę już ponad 2 tyg. Kontaktu zero... Niestety o 50 zl policja nie ruszy tyłka, za to w kupie siła... Zbierzmy się i odzyskajmy pieniadze... Tak nie może być i nie może im to ujść na sucho. Jeśli chcesz się do mnie dołączyć napisz na maila dagmara.lakomy@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze dołączyć do grona niezadowolonych klientów tego "sklepu".
    Podczas składania zamówienia przeczytałem, że wystawiają Faktury Vat.
    Ponieważ kupowałem do swojej firmy węgiel farmaceutyczny, zamówiłem go z Fakturą.
    Przyszedł z Paragonem. Poprosiłem o wystawienie Faktury Vat i zobowiązałem się do zwrotu Paragonu.
    Czekam póltora miesiąc i nic. Na kilka moich e-maili nie odpowiedzieli nic.
    Węgiel jest składnikiem jednego z produkowanych przeze mnie artykułów. Jako składnik ma swoją cene netto, bo takie są w Polsce zasady. Kiedy kupiłem w cenie brutto, gotowy produkt muszę sprzedać ze stratą.
    Nie kupujcie w tym miejscu, bo tam sa oszuści.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupuję w tym sklepie od lat, wydałam tam ponad 4 tysiące złotych, fakt - kiedyś był kontakt telefoniczny, omyłkowo wysłałam za dużo pieniędzy, dołożyli mi masła kakaowego za to.... :-). 2 razy przez roztargnienie na drugi dzień kupowałam zapomniany produkt, prosząc, żeby dołożyli do paczki jeszcze nie wysłanej. Do paczki nie dołożyli, ale wysłali oddzielnie, a nie płaciłam kosztów wysyłki, zawsze robię wpłatę na konto. Wszystkie produkty jak dla mnie mają świetne, kupuję w wielu sklepach bo wielu rzeczy u nich nie ma, ale bez Zielonego Klubu to ja bym zginęła..... :-). Lidia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz