11 grudnia 2013

Zakupy półproduktowe - ZSK, BeautyEver, EcoSpa, Goremi.

Witajcie :)
Dziś otrzymałam (wreszcie) ostatnią przesyłkę, więc pokażę Wam, co kupiłam z okazji Dnia Darmowej Dostawy.

Od lewej:
Zdrowe Kosmetyki Goremi
Alkohol cetylowy 50g
Alantoina 20g
Rozczarowałam się tymi zakupami. Nie otrzymałam jednego opakowania alkoholu cetylowego, a alantoina waży 20g razem z opakowaniem. Chyba już więcej w tym sklepie nie kupię. Szkoda.

Zrób Sobie Krem
Glukozyd laurylowy 200g
FEOG konserwant 15ml
Olej konopny 30ml
Keratyna 3x15ml
Emulgator MGS 40g
Olej z kiełków pszenicy 4x30ml
Uzupełniłam zapasy, nowościami są tylko glukozyd laurylowy i olej konopny (ponad 70% kwasów wielonienasyconych) Będę tworzyć szampon, żel do mycia twarzy, odżywkę do włosów oraz oczywiście kremy :)

EcoSpa
Olej sezamowy 2x100ml
Pachnie jak sezam, ale nie słodko, tylko trochę gorzkawo. Wykorzystam do włosów i ciała.

BeautyEver
Glukonolakton 100g
Kwas migdałowy 10g
Kwas HA małocząsteczkowy 1g
Zdobyłam kwas HA o najmniejszej wielkości cząsteczek. Kwas migdałowy i glukonolakton wypróbuję w tonikach i kremach. Mam zamiar dogłębnie oczyścić cerę po przygodzie z olejem migdałowym.

Allegro
Waga z dokładnością do 0,1g, ciężar max 500g.

A jak tam Wasze zakupy? :)

18 komentarzy:

  1. oj ile tego :) jestem ciekawa co teraz wyjdzie spod Twojej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wykorzystałam półproduktowo dzień darmowej dostawy z BE, uzupełniłam zapas kwasu HA 1,5%, oraz nowości: rozp. w wodzie kolagen z elastyną, kofeina ( roll-on'u pod oczy i wcierka do głowy), glukonolakton też :P
    Co do Goremi to widziałam że zaniedbali się, żadnych nowości, a produkty maja bliskie daty ważności...
    Też planuje zakup kilku olejów ale na Zielonym klubie, bo bardzo się opłaca konopny i krokoszowy :)

    Czekam na posty DIY! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, przejrzę ofertę Zielonego Klubu :)

      Usuń
    2. Nie ma za co, ale chyba nie przejrzałaś mojego postu z porównaniem cen :P A tam jak było że w ZK najtaniej :D
      Ja myślę tez nad olejem macadamia do włosów, bo ok. 8 zł kosztuje za 100ml.

      Usuń
    3. Ubzdurałam sobie, że kupuję w ZSK. A jak kiedyś przeglądałam Zielony Klub to nawet nie zwróciłam uwagi na oleje - mój błąd. Nad macadamią zastanawiałam się, ale jak przejrzałam skład to ma ona chyba ponad 70% jednonienasyconych kwasów tłuszczowych, więc do twarzy bym jej nie stosowała. Do włosów z resztą też wolę coś bardziej wielonienasyconego :) Gdybyś zamawiała oleje, to koniecznie powiedz mi, czy rzeczywiście będą takie jak w opisie - nierafinowane. Bo ceny aż szokują i uwierzyć własnym oczom nie mogę! :)

      Usuń
    4. Martwi mnie ze nie odpisują na maile. Ale pewnie i tak zamówię coś niedługo. A czy na pewno nierafinowane są, to pewnie nie wiadomo XD w każdym razie myślę że mi to dużej różnicy nie zrobi.

      Usuń
    5. Jeśli się okaże, że są rafinowane, to cała moja radość pryśnie. Używam tylko nierafinowanych i widzę różnicę. Z resztą co tu dużo pisać. Nierafinowane, według mnie, najlepsze. Może odpiszą w tygodniu :) Mi kiedyś odpisali.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wykorzystałam okazję i porobiłam zapasy :)

      Usuń
  4. A ile kosztowała ta waga? sama byłabym zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się kupić za 17,5zł razem z przesyłką. Na Allegro (po doliczeniu przesyłki) ceny są w granicy 20zł. Nie daj się zwieść opisom - ja o mały włos kupiłabym wagę z max ciężarem 100g, dostrzegłam to dopiero na zdjęciu wagi, bo w opisie było max 500g.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź.Przez świętami, może poproszę kogoś by mi zamówił parę rzeczy na allegro :)

      Usuń
  5. Jaaaa *-* czekam na Twoje przepisy:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam sobie ostatnio taką wagę - fajna rzecz!

    Z Twoich zakupów kocham miłością wielką kwas migdałowy, a kusi mnie tonik z glukonolaktonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja też polubię te kwasy :)

      Usuń
  7. o niee... dopiero teraz zauważyłam, że przy okazji zeszłotygodniowych zakupów zapomniałam o glukonolaktonie :( muszę sobie robić listy zakupów, koniecznie :(
    wagę kupuję w najbliższym czasie, a z półproduktów jedynie zamówiłam masło shea i hydrolaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaa! ile dobroci! ja mam zamiar kupić właśnie taką wagę, bo strasznie by się przydała
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waga bardzo ułatwia proces tworzenia :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...