5 czerwca 2013

Podsumowanie kuracji suplementem diety SILICA.

Witajcie :)
       Skończyłam prawie trzy opakowania Silici i przestałam - uświadomiłam sobie, że nie chcę męczyć wątroby. Wolę wzmocnić włosy i paznokcie od zewnątrz. Stąd też w zamówieniu z ZSK znalazło się kilka półproduktów specjalnie do tego przeznaczonych.
     
Efekty po 3 miesiącach
Włosy - chociaż na początku byłam zaskoczona tak szybkim zahamowaniem wypadania, to po miesiącu wszystko wróciło. Dalsze łykanie tabletek w pewnym stopniu pomagało, jednak moje włosy nie zostały wzmocnione. Baby hair pojawiły się tylko w pierwszym miesiącu, później już nie. Obecnie wypadają dość często, przy czesaniu i myciu, jednak nie w tak ogromnych ilościach jak przed rozpoczęciem kuracji.
Paznokcie - tutaj na efekty musiałam poczekać dość długo, bo aż 2 miesiące. Płytka stała się grubsza (kiedyś była cieniuteńka) i to zauważalnie. Przestały się rozdwajać, zadzierać, urosły naprawdę długie. Najbardziej zachwyciła mnie ich twardość - nie można ich ugiąć. Jeszcze nigdy nie miałam tak twardych paznokci!

       Podsumowując - na włosy nie polecam, ale paznokcie wzmocni. Jednak wybierajcie suplementy diety z rozwagą. Bezmyślne łykanie tabletek nie wyjdzie nam na zdrowie. Każda tabletka to obciążenie dla wątroby. Dlatego jestem zdania, że lepiej pielęgnować od zewnątrz w połączeniu ze zdrową dietą.
       Niestety długo nie nacieszyłam się moimi pazurkami - musiałam je ściąć, aby uniknąć połamania przy przeprowadzce. Potem wielkie sprzątanie w nowym mieszkaniu kompletnie zniszczyło mi paznokcie. Ale nie woda, a płyn do naczyń Pur. Wcześniej używałam Fairy i nic mi się działo. Teraz musiałam jeszcze bardziej je spiłować, bo wszystkie się rozdwoiły!
       Od dziś zaczynam nową pielęgnację paznokci, aby znowu je zapuścić.

7 komentarzy:

  1. no włsnie z silicą już tak jest, że działa tylko na pazurki...a co do pazurków, to ja odkąd używam w pielęgnacji włosów i skóry olejów zauwazyłam, że paznokcie w ten sposób się same pielęgnują:) mimo to gdy zaczynała włosomniactwo pazurki sie rozdwajały, były cienkie, miękkie i kruche:((( TERAZ: przez jakis czs regularnie wcierałam kertyne, z jedwabiem, glicerynę i jakimś olejkiem na noc ,obecnie robie to sporadycznie, ale są one mocne, długie, nie rozdwajają się i rosną w tempie ekspresowym, wystarczy troszkę czsu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) Od mojej odżywki też oczekuję przyspieszenia wzrostu i wzmocnienia. Niestety na poprawę stanu paznokci trzeba trochę poczekać. No chyba, że bardzo szybko rosną :)

      Usuń
  2. Pięknie Ci urosły paznokcie :) Też uważam, ze łykanie tabletek jest ciężką przeprawą dla wątroby, dlatego w moim przypadku duże znaczenie wywarła zdrowa dieta i odpowiednie środki czyszczące + rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnimi czasy zaczęłam zmywać i sprzątać w rękawiczkach i widzę ogromną różnicę w stanie moich paznokci :) Faktycznie lepiej się suplementować w inny sposób, zdrowo jeść i pić ziółka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zakładam rękawiczki, ale w przeprowadzce trudno cokolwiek znaleźć, a trzeba wszystko uprzątnąć.

      Usuń
  4. ja mam strasznie cieniutką płytkę paznokci, może po kuracji falvit, też wypróbuję ten suplement

    OdpowiedzUsuń
  5. To czekam cierpliwie na przepis :) Jak wykończę druga buteleczkę proftin-żelu, to chętnie skorzystam z Twojej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...