Zakupy półproduktowe Zrób Sobie Krem

Witajcie :)
Wreszcie dotarły do mnie zakupy ze sklepu Zrób Sobie Krem.

Zamówiłam:
Emulgator MGS                      40g / 7,12zł
Potrójny kwas hialuronowy   30g / 7,99zł
Papierki lakmusowe             4x 1szt / 0,25zł
Przesyłka Poczta Polska              12zł

Paczka dotarła do mnie trzy dni po przelaniu pieniędzy na konto. Jak widzicie wszystko zapakowane, dokładnie opisane.W środku była jeszcze faktura.
Zabieram się za kręcenie kremu. Z poprzednim emulgatorem (GMS) nic nie wyszło. Mam nadzieję, że ten okaże się bezproblemowy. Trzymajcie kciuki :)

Komentarze

  1. Trzymam kciuki,własny krem to sama radocha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jak widzę te wszystkie półproduktowe zakupy to aż mnie skręca w środku, od dwóch tygodni kompletuję zamówienie z e-naturalne tylko kasy brak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, co kupujesz :) Czekam na wpis o Twoich zakupach:)

      Usuń
  3. No to teraz po eksperymentujesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, naprawdę podziwiam Twoją cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ceny bardzo przystępne z tego co widze :) Powiem ci ze ja nigdy nic nie miałam od nich i gdybym miała zamawiać to niewiem nawet co warto :)
    czekam na twoją recenzje moze mnie zaciekawisz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia:) trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wg mnie potrójny HA 1,5% jest nic nie wart ;/ - HA 1% za to o niebo lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz zamawiałam, taka opcja wydała mi się najsensowniejsza. A, jaki się okaże, to wyjdzie w praktyce :)

      Usuń
    2. ja mam oba, więc mam porównanie, mam wrażenie jakby potrójny wysuszał:/ ale może tobie się on spodoba:)

      Usuń
    3. Dzięki za wiadomość, zwrócę na to uwagę :)

      Usuń
  8. Jak ja cię podziwiam! Ja bym się nie odważyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to przecież nie takie trudne :) Wszystko na blogu pokażę i objaśnię(z perspektywy osoby początkującej), więc może i Ty się odważysz :)

      Usuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Award ;)
    http://ana-sylwana.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz