Peeling kawowy.


Stosuję na twarz i ciało. Sprawdza się tak dobrze, że odstawiłam peeling drogeryjny i chyba już więcej żadnego nie kupię.

Działanie:
Usuwa martwy martwy naskórek, czyli dokładnie to, co robi każdy peeling. Ale jak to robi?!
Dokładnie. Kawa jest bardzo drobno zmielona, więc masujemy skórę dużą ilością drobinek, a nie tak jak w przypadku peelingu z drogerii - drobinek jest niewiele.

Jeszcze nigdy nie miałam tak gładkiej skóry! Po pierwszym takim peelingu przez kilka dni nie mogłam się nadziwić, jak można mieć tak gładką twarz. A jednak. I to wszystko prawie za darmo, bo składniki znajdziemy w łazience i w kuchni.

1 łyżka kawy
1 łyżka żelu pod prysznic (lub trochę wody, kremu lub żelu do mycia twarzy)

Dodatkowo kofeina zawarta w kawie pobudza naszą skórę. Szczególnie polecam kobietom zmagającym się z cellulitem.
A przez swój kolor lekko poprawia koloryt skóry. Oczywiście zmian nie zobaczymy od razu, ale jednak jest to jakiś plus.
I ważnym jest też to, że ograniczamy szkodliwą chemię, a dajemy naszej skórze prezent od natury.

Spróbujcie, będziecie zachwycone rezultatem :)

Komentarze

  1. Hej, Polecam Ci do kawy dodać troszkę cynamonu - rozgrzewa i cudnie pachnie :)
    a co do pyłku kwiatowego "Właśnie zaczęłam regularnie pić pyłek - codziennie po jednej łyżeczce, ponieważ smak nie do końca mi odpowiada, rozpuszczam go w mieszance-> ciepła woda + łyżeczka miodu + łyżeczka soku z cytryny :)polecam"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś wypróbuje:) bo jeszcze nigdy o tym nie slyszalam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo też robię sobie taki peeling - świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o takim peelingu i zawsze powtarzam sobie, że muszę spróbować, ale jakoś zapominam. Muszę się w końcu za to wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam ale wypróbuje :)
    proste i pewnie skuteczne :)
    powiedz tylko jaka to ma być kawa? rozpuszczalna czy mielona?

    p.s. zapraszam do mnie na nowe wpisy www.makijaz-triki.blog.pl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mielona :D Rozpuszczalna by się rozpuściła :)

      Usuń
  6. Super pomysł :) Też wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. robię podobnie tylko zamiast żelu pod prysznic dodaję olejki bądź oliwę z oliwek , ewentualnie oliwkę dla dzieci . Co pozwala na późniejsze nie smarowanie się balsamami :D Jestem leniem jeśli o to chodzi pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. peeling jest świetny, skóra po nim jest taka mięciutka wygładzona, bardzo sobie go chwale!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez sobie chwale ale dawno go nie robilam!! Czas to nadrobić; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz