Olejek rycynowy na włosy i paznokcie.

Od ponad roku męczyłam się z moimi paznokciami, które rozdwajały się w takim stopniu, że musiałam je bardzo krótko obcinać. Przestałam je malować, brałam witaminy, ale nic nie pomagało (niezbyt wierzyłam w drogeryjne odżywki). Aż w końcu przypomniałam sobie o olejku rycynowym!
Po miesiącu stosowania moje paznokcie urosły długie, przestały się rozdwajać, a płytka zaczęła błyszczeć. Zdrowe, piękne i długie. Ale to nie jedyny rezultat.

Olejek nakładałam też na brwi i rzęsy - po miesiącu wyrosły mi nowe rzęsy, a brwi nadal rosną i to w szybkim tempie. Dwa razy olejowałam włosy i w bardzo krótkim czasie pojawiły się baby hair, czyli
króciutkie, młode włoski.                                                
                
Ponadto olejek rycynowy posiada właściwości nawilżające - można smarować nim bardzo suche miejsca, np. popękane pięty; oraz oczyszczające - jest używany do OCM (oczyszczania twarzy olejami).
Sam olejek jest bardzo tani - buteleczka ok 8zł w aptece, a wydajny.

Aplikacja - na rzęsy i brwi za pomocą pędzelka lub grzebyczka bardzo małą ilość, u nasady włosków (nadmiar obciąża je, mogą przez to wypaść). Na paznokcie również odrobinę, lekko wetrzeć.
Włosy pokryć na całej długości, zawinąć folią i ręcznikiem na kilka godzin (można tak spać), umyć włosy 2-3 razy. Olejek dobrze jest lekko podgrzać, aby stał się rzadszy i łatwiejszy do nakładania.

A oto zdjęcia moich paznokci przed i po:



Stosowałyście kiedyś olejek rycynowy?

Komentarze

  1. Olej rycynowy stosuję regularnie dodaję go do maseczek na włosy, do oliwki do demakijażu oczu, a także czasem smaruję nim paznokcie jak mi się rozdwajają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile razy w tygodniu stosowałaś ten olej na włosy? i czy można nim posmarować skórę głowy i zostawić ten olej np na godzinę czy dwie a później umyć głowę? Pytam, ponieważ codziennie wieczorem używam już pewnego preparatu do włosów i w związku z tym nie mogę stosować niczego innego wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ile razy w tygodniu stosowałaś ten olej na włosy? i czy można nim posmarować skórę głowy i zostawić ten olej np na godzinę czy dwie a później umyć głowę? Pytam, ponieważ codziennie wieczorem używam już pewnego preparatu do włosów i w związku z tym nie mogę stosować niczego innego wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy go nakładałam, ale solo jest zbyt ciężki. Teraz dodaję do innego oleju, tworzę taką mieszankę. Co do skóry głowy, to uważaj, bo olej rycynowy może ją wysuszyć. Jeśli już, to właśnie stosuj w mieszance. W mieszance możesz go stosować jak często tylko chcesz, chyba, że Twoje włosy są skłonne do obciążeń. Ale wszystko wyjdzie w myciu ;) Musisz sama się przekonać.

      Usuń
  4. ja stosuję na rzęsy. Efekty są widoczne dość szybko :) tylko należy uważać aby produkt nie dostał się do oczu gdyż może przekrwawić oczy. Na skórę również ostrożnie bo olej ten bardzo wysusza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz